خانه / فرهنگی / اخبار / در جستجوی دو کوهنورد ایثار گر که جان یک انسان را نجات دادند

در جستجوی دو کوهنورد ایثار گر که جان یک انسان را نجات دادند

 

چند روز پیش و طی یک تماس تلفنی، بانویی که خــود را دبیر آموزش و پرورش معـــرفی کرد، «کوه نوشت» را در جریان امداد دو کوه نورد ایثارگر گذاشت، که زندگی اش را مدیون آنان می دانست!

 خانم «الف.سین» ساکن تهران به همراه تنی چند از همکاران خود، در هفته ی معلم سال گذشته و در قالب یک تور گردشگری، عازم مناطق شمالی کشور می شوند، اما خودروی آنان در مسیر بازگشت از جاده ی «هزارچم» به شدت با یک دستگاه مینی بوس تصادف کرده و واژگون می شود، به صورتی که تمامی سرنشینان مجروح و وی نیز به داخل دره سقوط می کند!

خروج پرتاب گونه ی وی از اتومبیل به دره ی مجاور علاوه بر این که او را بی هوش می کند، باعث می شود که حاضرانِ در صحنه، توانایی امداد رسانی و حمل پیکر او را از آن شیب صعب العبور نداشته باشند.

 در همان لحظات، دو کوه نورد که پیاده در حال عبور از مسیر جاده بوده اند، پس از مواجه شدن با این رخداد، به امداد فرد آسیب دیده می شتابند و در نهایت موفق می شوند، پیکر نیمه جان و بی هوش وی را به بالا منتقل کنند …!

 او پس از مدتی بستری شدن در بیمارستان، بالاخره به هوش می آید و اکنون که بعد از حدود یک سال، بهبودی خود را به صورت کامل به دست آورده، زندگی اش را مرهون امداد و اقدام ایثارگرانه ی آن دو کوه نورد می داند! … کوه نوردانی که علاقه مند است در آستانه ی هفته ی معلم از آنان به نحو شایسته ای تقدیر کند … اما متأسفانه در آن لحظات، همراهان وی فراموش می کنند که از آن دو نشانی و مشخصات دریافت کنند.

 خانم «الف.سین» از آن دو کوه نورد یا سایر مطلعین تقاضا دارد، در صورت امکان با وی تماس حاصل کنند … مستدعی است؛ در صورت اطلاع، از طریق تلفن، ایمیل و یا کامنت؛ «کوه نوشت» را جهت اقدامات بعدی در جریان بگذارید .

  منبع : وبلاگ کوه نوشت

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *