خانه / فرهنگی / اخبار / قابل توجه " شیفته گان مجوز گرفتن " برای کوه رفتن و "زنانه و مردانه" کردن آن !!

قابل توجه " شیفته گان مجوز گرفتن " برای کوه رفتن و "زنانه و مردانه" کردن آن !!

” صعودی بزرگ با هدفی بزرگتر به سبلان”

تعداد ۱۳۰ نفر از کوهنوردان مرد و زن  مشکین شهری در برنامه ای  مشترک با هدف پاکسازی کوهستان در تاریخ ۵ و ۶ شهریور ماه جاری به قله سبلان صعود نمودند . آنان ضمن صعود از مسیر شمال شرقی ، در هنگام بازگشت از قله تا پناهگاه شرقی را از زباله پاکسازی کردند.

(عکس از سایت کوه نیوز)

صعود به ارتفاعات «قلعه موران رامیان»

عکس آرشیوی‌ست / از وبلاگ کلاغ‌ها

فتتاحیه همایش صعود قلم با حضور پیش‌کسوتان، وبلاگ‌نویسان و علاقمندان به ورزش کوه‌نوردی در سالن همایش دانشگاه آزاد «گنبدکاووس» و سپس بازدید از «برج قابوس» و صعود به ارتفاعات «قلعه موران رامیان» برگزار شد.

در این همایش که رؤسای هیئت‌های کوه‌نوردی استانهای شمالی و مناطق مختلف کشور نیز شرکت داشتند، «علی اسماعیلی» مدیرعامل باشگاه «البرز» گفت: این همایش در قالب حضور وبلاگ نویسان در زمینه کوه و کوه‌نوردی برگزار شد که امسال ۱۲۲نفر در مرحله اول ثبت نام کردند.
وی اظهار داشت: در این همایش که از ۱۳ تا ۱۵ شهریور برگزار شد؛ مهمانانی از همدان، مشهد، بیرجند، مهاباد، ساری، یزد و … شرکت داشتند و یکی از اهداف آن شناسایی جاذبه‌های گردشگری استان و شهرستان گنبدکاووس است.
وی ارتقای کوه‌نوردی و توسعه این ورزش را از دیگر اهداف برگزاری همایش عنوان کرد و گفت: از اول خردادماه این کار در دست شکل گیری است و ۳۰ همایش در شهرستان برگزار شد.
در این همایش از چند وبلاگ نویس جوان و هم‌چنین «صدیق» از مهاباد، «لیلا صالحی» از کردستان، «حسن رهایی» رئیس کوه‌نوردی مازندران و «محمدباقر عیوضی» مدیر وبلاگ کرمانشاه تقدیر شد.

(منبع : وبلاگ کوه نوشت)

zp8497586rq

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …