خانه / فرهنگی / قلم همنورد / “عجب صعودی بود ، مجمع عمومی شانزدهم” !

“عجب صعودی بود ، مجمع عمومی شانزدهم” !

dorfak91

        براستی ، صعود ۱۳ ساعته و به یاد ماندنی دیروز گروه برای بررسی و تحلیل ۲۶ برنامه اجرا شده از ابتدای سال ۹۲  تاکنون ، یکی از شیرین ترین والبته دشوارترین صعودها در طول حیات آن محسوب می گردد و تا مدتها  در حافظه تاریخی آن  ثبت خواهد شد .  فارغ از اینکه به چه میزان از نقاط ضعف یا قوت گروه  در مجمع دیروز پرداخته شد یا نه ! و یا چه مواردی از بندهای پیشنهادی برای اساسنامه و  آیین نامه گروه تصویب گردید یا نه !  که البته بررسی دقیق آنها در جای خودش اهمیت بالایی دارد ،  به نظرم مجمع عمومی دیروز گروه کوهنوردی تیلار ، دستاوردهای بزرگی برای ما به پرداختن و ادامه راه در ورزش اجتماعی و فرهنگی کوهنوردی به همراه داشت که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنم :

     حضور فعالانه و تاثیر گذار تقریبن همه شرکت کنندگان مجمع در طول اجرای آن به مدت ۱۳ ساعت و نقش محوری و مثال زدنی ” عطا جامعی” به عنوان سرپرست برنامه در پیشبرد و هدایت آن .

     حضور بالای ۹۵ درصدی همه اعضای گروه تقریبن از ابتدا تا پایان مجمع  . حتی آنانی که در مرخصی بسر می بردند همچون آقایان قدیمی و ملکی و نقش ارزشمند دومی بخصوص دربخش اصلاحات اساس نامه و آیین نامه .

     حضور پنج دهه یا ۵۰ سال کوهنوردی استان مان در مجمع با شرکت پیشکسوتان عزیزی چون راحلی ،  فولادوند ، یعقوبی ، مخبر و نوری و از طرف دیگر همنوردان جوانی که هنوز کفش های شان از صعود زمستانه چند روز قبل شان  به ” ساوالان” خشک نشده است همچون سودابه و روزبه .

     حضور فعال مهمانان عزیزی که در تمام نشست طولانی دیروز به مانند اعضای اصلی گروه در مباحث مختلف شرکت نموده و چه بسا روند مسایل را به سمت اهدافی متعالی و هدفمند ، سوق می دادند.

     حضور اعضای افتخاری عزیزی در مجمع عمومی که امروزه به دلایل مختلفی ،  گروه از وجود گرمشان در برنامه ها محروم است همچون : عابدی ، حیاتی ، قلیزاده ، کریمی ، اسرافیلیان ، پور تحویلی ، اکبری و . . . !

     متانت همراه با وسعت قلب  تک تک اعضای هیات مسئولین و همچنین بازرس گروه در پذیرش نقدهای سایر  اعضا و همنوردان ،  در خصوص وظایفی که در سال ۹۲ بر عهده داشتند .

     ترکیب جوان کلیه مسئولین منتخب کمیته های شش گانه گروه  به ناگاه ، این ضرب المثل قدیمی “ترکمنی ” را به یادم آورد که : ” آتش بدون دود نمی شود و جوان بدون خطا ” !

     لزوم کوشش بیشتر از پیش و پیگیرانه کلیه اعضای هیات مسئولین و بازرس منتخب مجمع در انجام وظایف خود  بر طبق آیین نامه  و اساس نامه گروه بخصوص پس از تغییرات و اصلاحات آن در مجمع دیروز و همچنین با در نظر گرفتن موارد مطروحه در فوق .

     در پایان صد البته بی انصافی است که از زحمات فراوان همنورد عزیزمان خانم “تهمینه شمشادی” در برگزاری مجمع عمومی شانزدهم  یادی نکنم . !

 

“باقی بقایتان”

مسعود سلیم پور  

همچنین ببینید

” در قاب خاطرات “

درست در روزهای میانی مرداد سال ۷۹ بود که تصمیم داشتیم اولین بار پس از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *