خانه / فنی / گزارش برنامه ها / اجرای برنامه تمرین هوازی

اجرای برنامه تمرین هوازی

طبق تقویم سه ماهه تابستان گروه کوهنوردی تیلار،امروز جمعه(۹۹/۳/۳۰) برنامه تمرین هوازی با شرکت تعدادی از اعضا و همنوردان گروه تیلار،دور دریاچه سقالکسار اجرا شد.

ساعت ۶:۱۰ دقیقه صبح جمعه با تعدادی خودرو سواری از ایستگاه پپسی رشت به سمت دریاچه سقالکسار حرکت کردیم، در آغاز پس از صحبت‌های سرپرستی، برنامه‌ی کوتاهی با موضوع رعایت نکات بهداشتی به دلیل کرونا در محیط کوهستان اجرا شد. بعد از انجام تمرینات ورزشی به هدف گرم کردن به سه گروه با توان متفاوت تقسیم شدیم و با سرعت و زمان بندی‌های مختلف دویدیم. بعد از حدود یک ساعت دویدن با هدف سرد کردن بدن، حرکات یوگا را در دل جنگل‌های حاشیه سد سقالکسار انجام دادیم‌.

بعد از صرف صبحانه‌ی گروهی، برنامه‌ی فرهنگی دیگری با موضوع دو کوهستان اجرا شد.
سپس با هدایای کوچکی از کوهنوردان کودک حاضر در جمع تقدیر شد و بعد از گرفتن عکس یادگاری با پرده گروه و صحبت های سرپرستی و معرفی برنامه بعدی گروه،ساعت ۱۱ صبح پایان برنامه اعلام شد و به سمت رشت حرکت کردیم.

گزارش صعود به قله علم کوه

گزارش صعود به علم کوه گروه بعد از سپری کردن دو سال سخت کرونا با …