خانه / فرهنگی / اخبار / اختتامیه دومین کمپ جوانان اتحادیه جهانی کوهنوردی

اختتامیه دومین کمپ جوانان اتحادیه جهانی کوهنوردی

دومین کمپ جوانان اتحادیه جهانی کوهنوردی که از روز ۴ تا ۸ شهریور به میزبانی استان اردبیل و شهرستان مشکین شهر، برروی جبهه شمالی سبلان برگزار گردید، با حضور امامی فرماندار مشکین شهر، زارعی رئیس فدراسیون و جمعی از مسئولین استانی وشهری پایان یافت.
این کمپ با حضور ١١٠ ورزشکار ایرانی و خارجی برگزار گردید و حاضران بر روی یخچال شمالی سبلان آموزشهای مرتبط با یخنوردی را زیر نظر مربیان فدراسیون پشت سرنهادند. در ادامه نیز حاضران اقدام به صعود قله از سه مسیر یخچال شمالی، یال آذران و مسیر شمال شرقی و نمودند.
تیم های خارجی شرکت کننده در کمپ تابستانی ایران، از کشورهای آذربایجان، ترکیه، ایسلند، انگلستان، ایرلند، آلمان، افغانستان و نماینده قاره آفریقا سومالی بودند.

photo_2016-08-31_17-35-12

لازم به ذکر است این برنامه از طریق کارگروه جوانان فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و طبق تقویم رسمی کمسیون جوانان اتحادیه جهانی کوهنوردی اجرا گردید. در اجرای این کمپ آقایان محمود هاشمی به عنوان مسئول برگزاری کمپ، همچنین ایرج معانی دبیر کمپ تابستانی ایران (عضو کمیسیون جوانان فدراسیون جهانی) و استاد جلال چشمه قصابانی سرپرست دوره آموزشی و صعود را برعهده داشتند. ضمن آنکه اعضای تیمهای ملی امید و جوانان سالهای ۹۳،۹۴ و ۹۵ فدراسیون نیز در دوره و کمپ حضور فعال داشتند.
دربرگزاری این کمپ فرمانداری مشکین شهر، اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان، هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان و هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان مشکین شهر همکاری لازم را داشته که از ایشان قدردانی می نمائیم.

photo_2016-08-31_17-35-37

تبریک و خسته نباشید به سحر عزیز بابت حضور در این برنامه

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …

یک دیدگاه

  1. تبریک و خسته نباشید به سحر خانم شفیقی . امیدوارم تجارب و دستاوردهای این نوع صعودها با فعالتر شدن خانم شفیقی در حوزه مسوولیت ایشان در گروه به همنوردان داخل گروه انتقال یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *