خانه / روابط عمومی / جلسه ی پایانی / بررسی برنامه خلیل دشت

بررسی برنامه خلیل دشت

اجرای برنامه خلیل دشت ماسوله بعد از تقریبن یک ماه که از صعود نصف و نیمه به توچال می گذشت  با توجه به اهداف این برنامه ، که از جمله ایجاد یک فضای شاد و انجام برف بازی در آنجا بود ، پیش بینی می شد که استقبال خوبی از آن صورت گیرد . همین طور هم شد . در روزی که ۶ نفر از همنوردان گروه در صعود شاخص منطقه علم کوه حضور داشتند. به سختی توانستیم ۴۶ نفر از ثبت نامی های برنامه را تازه با کمک از ماشین گروهی دیگر در دو مینی بوس جای دهیم .

عرفان خان عزیز هم که اولین سرپرستی اش در گروه بود گویی از دغدغه زیاد شب قبل خوب نخوابیده و صبح به جای ایستگاه در جمعه بازار به گروه ملحق شد !  در روزی که دو همنورد قوی و موثر مان در سالهای گذشته آقایان  زاهدی و  رستمی با گروه بودند در یک صبح نه چندان سرد به ماسوله رسیدیم . شهرکی تاریخی و زیبا که همواره دیدنش جلوه و جایگاه مخصوصی دارد ، هر صبح جمعه پذیرای کوهنوردان زیادی از نقاط مختلف استان و گاه کشور است . بعد از رسیدن به محل صحبتهای سرپرستی باز هم با ارایه مشخصاتی نا چیز از منطقه و صعود توسط مسئول فنی عزیزمان ، به طرف چشمه دوم میلرزان برای خوردن صبحانه حرکت کردیم . سپس در حالی که تا اواخر جنگل بالای خوجه خونی نشانی از برف نبود  واین قدری همنوردان را از نبود برف در خلیل دشت برای بازی نگران کرد .  اما با رسیدن به محدوده خلیل دشت و مخصوصن تپه پشت کلبه اول جای خوبی برای بازی فراهم شد . هوا بر خلاف دفعه قبل که قصد صعود به آسمان کوه داشتیم ،‌ به قدری ملایم و خوب بود که نیازی به داخل کلبه ها رفتن نبود . با خرید ذغال از شهر و روشن نمودن آن در آنجا ، هم چای خوبی درست شد و هم غذای بعضی از همنوردان گرم گردید . با خوردن ناهار و اجرای بازی و همچنین انجام یک برنامه فرهنگی توسط علی آقای راحلی ، به طرف پایین حرکت کردیم و در ساعت ۳۰/۴ در محوطه زمین فوتبال  (چشمه اول میلرزان) نشستیم تا ببینیم چه کردیم !  .

 –          رعایت نکردن قانون ثبت نام از طرف چند نفر

–          لزوم گذاشتن وقت بیشتر برای استراحت با توجه به زود رسیدن به ماسوله

–          تغییر ایستگاه سوار شدن  از  پپسی به یخ سازی برای صعودهای غرب و شمال استان

–          سرپرستی خیلی خوب عرفان و جدیت وی در پیشبرد مسایل مختلف در صعود

 سپس در جلسه بررسی برنامه  نکاتی از قبیل :

 –          دقت بیشتر روابط عمومی در ثبت نام از افراد  با توجه به ظرفیت مینی بوسها

–          تداخل نظر بعضی از پیش کسوتان عزیز و تاثیر شان بر نظر سرپرست برنامه

–          عدم اجرای یک برنامه فرهنگی دیگر علی رغم تصویب اجرای آن در هیات مسئولین

–          پدیده عجیب “هندز فری” گوش دادن عقب دار عزیز ما در برخی از لحظه ها در برنامه  .

 بالاخره یازدهمین برنامه نیم سال دوم را با خاطراتی خوش از حضور چند همنورد قدیمی در صعود و سرپرستی شاد و کارآمد  عرفان پشت سر گذاشتیم .

“روزگارتان بی محنت”

گروه کوهنوردی تیلار رشت

همچنین ببینید

بررسی برنامه “خشچال”- شاه معلم به توریشوم”

چند روز قبل از اجرای صعود به خشچال از جبهه شمالی ، پیش بینی های …

یک دیدگاه

  1. حمید یگانه دوست

    عکسها بسیار شادی از بچه در حال بازی گرفته شده است…به نظرم بهتر است که مثل همیشه از یکی از اون عکسها در این پست استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *