خانه / فرهنگی / اخبار / برپایی دومین کمپ تیم کوهنوردی استان زنجان در ارتفاع ۶۴۰۰ متری

برپایی دومین کمپ تیم کوهنوردی استان زنجان در ارتفاع ۶۴۰۰ متری

  شبکه خبری کوه نیوز >> کامبیز بلوری-دبیر هیئت کوهنوردی استان زنجان-  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به عدم بازگشایی مسیر صعود در سال جاری اظهار داشت: مسیر صعود توسط اعضای تیم کوهنوردی استان زنجان برای صعود بازگشایی می‌شود.

 وی با اشاره به اسکان یک شبه اعضای تیم در کمپ دوم افزود: اعضای تیم کوهنوردی استان زنجان پس از اقامت یک شبه به کمپ اصلی بازگشته و خود را برای برپایی کمپ‌های بعدی آماده می‌کنند.

 

دبیر هیئت کوهنوردی استان زنجان تاکید کرد: حال همه اعضای تیم کوهنوردی استان زنجان خوب است و همه در سلامت به سر می‌برند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب هوا در منطقه تصریح کرد: اعضای تیم برای ادامه صعود به قله ۸ هزار ۱۶۳ متری ماناسلو منتظر هوای خوب هستند.

یک تیم کوهنوری از استان زنجان به نمایندگی از کشورمان  از شامگاه هفتم فروردین حرکت خود را از شهر زنجان برای فتح قله ماناسلو که جزو پنج کوه دشوار برای صعود و هشتمین قله بلند جهان است، آغاز کرده‌اند.

اسامی تیم اعزامی برای صعود به قله ماناسلو را مسعود بیات‌منش، سرپرست نخست تیم، حسن نجاریان، سرپرست دوم و مربی، علی بیات‌منش، کمک مربی، مجتبی مقدادی، حسین مقدم، کریم بیگدلی، سعید کریمی و بالاخره مسعود حمیدی به عنوان پزشک تیم کوهنوردی را همراهی می‌کنند.

‌دبیر هیئت کوهنوردی استان زنجان به هنگام تهیه خبر توسط خبرنگار خبرگزاری فارس با اعضای تیم کوهنوردی مستقر در دامنه کوه ماناسلو تماس تلفنی برقرار کرد، که آنها جو حاکم بر منطقه را نامطلوب اعلام کرده و گفتند که به علت نامساعد بودن هوا در آن منطقه در کمپ اصلی مستقر شده‌اند.

  منبع : سایت کوه نیوز

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *