خانه / فرهنگی / اخبار / بیراهه در دیار الوند

بیراهه در دیار الوند

پس از استعفای بحث انگیز حمید رضا اولنج کوهنورد نامی و پرافتخار همدانی از پست ریاست هیئت کوهنوردی استان و سرگردانی کوهنوردان این استان، سرانجام اداره کل تربیت بدنی اقدام به معرفی سرپرست جدیدی برای هیئت کوهنوردی نمود.
اولنج که بر خلاف سایرین هیچگاه رئیسی سفارشی نبوده و نجابت و صداقتش مانع از حضور او در جمع تخریب گران محیط زیست الوند بود، برای جلوگیری از ظلم اداره کل به کوهنوردان استان، خود را فدای شهرش نمود و با استعفا راه را برای زراندوزان باز نمود تا شاید کوهنوردی همدان به میل مدیر کل ناآشنا به طبیعت در تخریب این دیار همگام شود.
از سوی دیگر اداره کل برای نشان دادن بغضش به اولنج بلافاصله نسبت به تامین هزینه های سفر برون مرزی کوهنوردان استان اقدام نموده، کاری که دو سال قبل با عدم حمایت از اولنج سعی در زمین زدن این کوهنورد و رئیس لایق هیئت داشت تا به همگان ثابت شود شعار مدیر کل، که پس از شکست در به کرسی نشاندن رئیس منصوبش در انتخابات قبل که گفته بود: “اولنج رئیس هیئت فدراسیون است و دیگری رئیس هیئت من” را بیش از پیش به اثبات برساند!
ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید هیئت کوهنوردی استان همدان و یادآوری اینکه کوهنوردی تنها در صعود به ۷۰۰۰ متری با سرپرستان سفارشی نیست! متذکر می شویم همدان مدتهاست در سنگنوردی که جزو برترینها بود هم جایگاهی ندارد! پس بجای گوش فرادادن به ندای اطرافیان، چشمها را باید شست!
و اما مدیر کل تربیت بدنی همدان نیز باید بداند اگر پاشیدن پول به دامان هیئتی ثمربخش بود، قطعن هیئت فوتبال استان از پس تنها تیم هدیه داده شده به همدان بر می آمد و می توانست مانع از حذف مفتضحانه تیم پاس و سقوطش به دسته دوم که همگی به نام اداره کل این استان ثبت شده گردد.
منبع : وبلاگ کوه قاف

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *