خانه / فرهنگی / معرفی کتاب های کوهنوردی / جایی برای زنان بر روی قله آناپورنا
زنان قله آناپورنا

جایی برای زنان بر روی قله آناپورنا

این کتاب فقط شرح حال صعود به کوهی بلند و خطرناک نیست٬ بلکه داستان تلاش جمعی از شجاع ترین و مقاوم ترین زنانی است که با اتکا به اراده و سرسختی خود برای رسیدن به هدف تلاش می کنند. آنا پورنا قله ای بزرگ ٬زیبا٬مهیب و دست نیافتنی در جایی بر روی سیاره ماست.خیلی از خوانندگان قبلی و بعدی این کتاب شاید هیچگاه امکان رفتن به پای این کوه را هم نداشته باشند.ولی این نکته مهمی نیست . مهم این است که در زندگی همه ما آناپورناهای مجازی زیادی وجود دارند و زمانی که دست یافتن به آناپورنای حقیقی پس از تلاش به ممکن تبدیل می شود بنابراین فتح آناپورناهای مجازی نیز امکان پذیر می باشد.این کتاب بهترین راهنمای اهداف شما برای فتح آناپورناهای زندگی  می باشد.

همچنین ببینید

معرفی کتاب «لمس بام دنیا»

کتاب : ” لمس بام دنیا ” – اریک واینمایر(Erik Wiehenmayer) در سپتامبر سال ۱۹۶۸ …

۳ دیدگاه

  1. محسن هاشم سمیعی (سپنتا)

    اینجا جا داره از بچه های تیلار تشکر کنم به خاطر این حس صمیمیت و دوستی که تو گروه موج میزنه و مخصوصن شما آقا علی که با احترام به نظر همه بچه ها در بهتر شدن گروه همکاری تمام و کمال رو دارید و این همکاری رو در دیگر بچه های گروه کامل قابل رویت هست.
    ممنون از حس همکاریتون. محسن (سپنتا)

  2. سپنتا عزیز ممنون از دقت نظر شما . برای من جای خوشحالی هستش که با دوستان خوبی مثل شما آشنا شدم .سعی می کنیم کتابها رو در برنامه ها نیز معرفی کنیم

  3. محسن هاشم سمیعی (سپنتا)

    با سلام خدمت بچه های تیلار
    یه پیشنهاد داشتم !!
    لطفا کتابهایی رو که معرفی کردید و می کنید در صعودها بیارید و در برنامه فرهنگی نمایش بدید چون این طور که میبینم کسی زیاد به این قسمت سر نمیزنه مگه کتاب جدید باشه و تو صفحه اول سایت
    من تازه به گروه تیلار پیوستم و امیدوارم بتونم در آینده هم با این گروه عالی باشم و همکاری کنم و بقیه حرفام رو میزارم واسه صعود به قله قاجار که فقط در حد حرف نباشم و بتونم برنامه هام رو به شما عزیزان ارائه بدم.
    با تشکر (SEPANTA)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *