خانه / فرهنگی / گالري عكس / عکسهای برنامه سنگنوردی

همچنین ببینید

کارت تبریک نوروز ۱۴۰۱

از درون شب تار، می‌شکوفد گل صبح خنده بر لب گل خورشید کند، جلوه بر …

۲ دیدگاه

  1. خوش بحالتون عزیزان ^_^
    دوست داشتم بیام ولی سرم شلوغ شد یهو نشد ثبت نام کنم !!!
    کلا برنامه سنگ طلسم شده برای من یا من برای برنامه سنگ طلسم شدم 😀
    اما سری بعد همه تلاشم و می کنم که برنامه سنگ و شرکت کنم ^_^

  2. مسعود سلیم پور

    با سلام و درودهای بی پایان خدمت همه شرکت کنندگان تمرین سنگ نوردی امروز ۲۴ مرداد ۹۳ و دست مریزاد به دست اندرکاران اصلی این برنامه که پس از صعود سنگین بام ایران دماوند با پشت سر گذاشتن تنها یک جمعه خالی (اگر چه هفته پیش نیز گروه مشغول برگزاری کلاس کار آموزی کوه پیمایی بود) ، مجددن با زحمت فراوان تعداد ۱۴ نفر از اعضا و همنوردان عزیز گروه را گرد هم جمع نموده و اقدام به برنامه تمرین سنگ طبیعت در منطقه علی آباد منجیل نمود . بعد از دیدن عکسهای برنامه امروز که با این سرعت در سایت گروه درج گردید، به عنوان یک عضو کوچک گروه ، حیفم آمد از تک تک شرکت کنندگان برنامه و بخصوص از سه عضو بسیار فعال و تاثیر گذار گروه در برگزاری آن تشکر نکنم و از بودن در کنارشان و افتخار رفاقت با ایشان بر خود نبالم :
    سحر شفیقی عزیز و مهربان که با دقت خاص و خوش رویی در پذیرش افراد برای ثبت نام ، نهایت دقت و وسواس را بکار برده و کیفیت کارش برنامه به برنامه بهتر می شود .
    آقا بهرام گل که علیرغم کسالت ، در جزیی ترین مسایل این برنامه توجه لازم را نموده و زحمات فراوانی در برگزاری آن متحمل شد .
    و حمید یگانه دوست جوان و پر شور که با تلاش بسیار ، کیفیت کارش در پر ثمرتر نمودن کار سایت و باقی مسایل فرهنگی گروه بر کسی پوشیده نیست .

    ” باقی بقایتان ” / مسعود سلیم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *