خانه / فرهنگی / اخبار / مجتمع کوهستانی ونداربن رسماً افتتاح و به بهره برداری رسید

مجتمع کوهستانی ونداربن رسماً افتتاح و به بهره برداری رسید

:‌در اواخر هفته‌ی گذشته؛ “مجتمع کوهستانی ونداربن” در منطقه کلاردشت، طی مراسمی رسماً افتتاح و به بهره برداری رسید.

کلنگ این مجتمع در سال ۱۳۸۲ توسط رئیس وقت فدراسیون (صادق آقاجانی) در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع و زیربنای ۲۰۱۶ متر مربع به زمین خورد و پس از حدود ۸ سال با تجهیزات و امکانات خوبی جهت سرویس دهی به عموم کوه نوردان و گردشگران افتتاح و به بهره برداری رسید.

در بخشی از مراسم افتتاحیه که با حضور دست اندرکاران فدراسیون، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی سازمان تربیت بدنی، مربیان، پیش کسوتان، جمعی از کوه نوردان و مسئولین محلی و اهالی منطقه برگزار شد، ضمن پاسداشت زحمات و تلاش های همه ی فعالان و تلاشگران تحقق این پروِژه از ابتدا تا بهره برداری؛‌ از  تنی چند از پیش کسوتان و خادمین محلی( به نام های: صفرعلی نقوی-رسول نقوی- علی فرضی- علی محمد فرضی- فواد فرضی- هاشم بیگلریان- عبدالله بیگلریان – بیان حاتمی و شیرزاد) با اهدای لوح تقدیر و سکه بهارآزادی تقدیر به عمل آمد.

هم چنین از مهندس ترکاشوند مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مهندس عبدی معاون فنی و مهندسی این شرکت و مهندس باباجانی مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران نیز با اهدای لوح، تقدیر شد.

گفتنی است: در بخشی از مراسم: میرغنی فعال رئیس وقت کارگروه پناهگاه های فدراسیون در سال ۸۲ نیز مورد تشویق و تجلیل قرار گرفت و به همراه علی محمد ساریخانی رئیس فعلی این کارگروه توضیحاتی در مورد این پروِژه ارائه کردند

منبع وبلاگ کوه نوشت

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *