خانه / روابط عمومی / برنامه ها / برنامه ی آینده / کارگاه تئوری مبانی محیط زیست

کارگاه تئوری مبانی محیط زیست

یکی از راههای جذاب یادگیری مسایل ، جمع خوانی و بحث و گفت گوی جمعی پیرامون مطالب است که هم فضایی شادمانه تر و هم منابع متنوع تری در اختیار جمع می گذارد. در این جلسات هر شرکت کننده خود منبعی برای ارائه مطلب و آموزش است.
این شیوه ای بود که در سال گذشته با هدف تکرار و بازآموزی و توسعه دانش کوهنوردی خودمان در گروه تیلار با برگزاری کارگاه های آموزشی دنبال کردیم. امسال نیز برگزاری این کارگاه ها ادامه دارد. همانطور که در تقویم ششماهه اول سال ۹۴ گروه آمده است، ۴ کارگاه آموزشی را برای این دوره در نظر گرفته ایم که اولین آن مبانی محیط زیست کوهستان در تاریخ دوم اردیبشت ماه می باشد.


ما کوهنوردان بیشترین زمان ورزشی مان  در دامان طبیعت می گذرد و شاید بیشترین انس و الفت را با طبیعت داشته باشیم و متاسفانه بیشتر از دیگران شاهد تخریب و نابودی آن هستیم و این خواسته و ناخواسته وظیفه سنگینی بر دوش مان می گذارد تا هم خود حافظ منابع طبیعی باشیم و هم مروج آموزه های زیست محیطی.
از اواخر سال گذشته فدراسیون کوهنوردی نیز این مبحث را جزء آموزش های الزامی کوهنوردان به شمار آورده و جزوه ای هم در این زمینه منتشر نموده است.
البته کوهنوردان گیلانی بخصوص گروه تیلار از دیرباز این مساله را بعنوان یکی از مولفه های مهم فرهنگی خود ترویج داده اند.
جزوه فدراسیون را برای دوستان علاقمند به مطالعه بیشتر در اینجا قرار می دهیم.
امیدواریم با حضور و شرکت فعالانه در مباحث ، کارگاه های گروه و اصل توسعه آموزش را در کوهنوردی پر ثمر گردانید.
جهت اینکه با اطلاعات بیشتری در این کارگاه تئوری شرکت کنید جزوه آموزشی محیط زیست کوهستان منبع مناسبی برای مطالعه میباشد که شما عزیزان میتوانید با کلیک بر روی آیکن زیر فایل pdf این جزوه را دانلود کنید.

دانلود شرکت همه دوستان همنورد و علاقمند به کوه و کوهنوردی در جلسات کارگاه های آموزشی مایه افتخار ماست.

همچنین ببینید

رنامه بعدی گروه کوهنوردی تیلار – صعود به قله ” دندونه “

دوستان و همنوردانی که مایل به شرکت در این برنامه هستند،می توانند جهت ثبت نام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *