خانه / فنی / گزارش برنامه ها / گزارش برنامه بیند-۱۶ فروردین ۹۸

گزارش برنامه بیند-۱۶ فروردین ۹۸

طبق تقویم شش ماهه و طبق سنت همیشگی گروه اولین برنامه سال ۹۸ اجرای برنامه ی عمومی بود که با نظر هیات مسولین در منظقه بیند امامزاده هاشم برگزار شد.

قرار شد ساعت ۶ صبح مینی بوس ها از محل تجمع حرکت کنند که به دلیل جمعیت زیاد ثبت نامی ها (حدود ۱۳۰ نفر ) با تاخیر زیادی انجام شد و در نهایت ساعت ۶:۴۵ از رشت حرکت کردیم.

با توجه به ترافیک زیاد مسیر حوالی ساعت ۸:۳۰ به روستای گردو پشته رسیدیم که در این بین از روستا های براگور و بجار پشته گذشتیم و بعد از پیاده شدن از مینی بوس ها و صحبت های سرپرست و مسئول فنی در مورد برنامه شروع به حرکت کردیم.

در ابتدا مسیر جنگلی پر پیچ و خم و بسیار زیبایی وجود داشت و چندین پا کوب برای رسیدن به یال جنگلی در مسیر به چشم میخورد که حقیقتا شیب ابتدایی مسیر کمی زیاد بود.

پس از پیمایش حدود یک ساعت و نیم راس ساعت ۲۰ :۱۰  به محل صبحانه که منطقه کی سو بود رسیدیم که در آن منطقه چشمه آب نیز موجود بود و بعد از صرف صبحانه  در ساعت ۱۱ شروع به حرکت به سمت بیند کردیم و دوباره کمی شیب جنگلی را پیمودیم و به یالی دیگر رسیدیم.

در نهایت  ساعت ۱۳ به منطقه زیبا و رویایی بیند رسیدیم که باید گفت نمای دیواره درفک از آن منطقه بسیار چشم نواز و دیدنی است و تقریبا تمامی شرکت کنندگان از دیدن این منظره شگفت زده شده بودند.

لازم به ذکر است که خود منطقه بیند هم دارای چشمه آب میباشد.

بعد از صرف نهار و اجرای برنامه ی کمیته های فرهنگی و آموزش نوبت به بازی و سرگرمی رسید که با استقبال تعداد زیادی از همنوردان انجام شد و در پایان به تمامی خردسالان حاضر در برنامه  هدیه ای داده شد و در نهایت حدود ساعت  ۱۶ شروع به حرکت به سمت پایین کردیم و کمی قبل از محل صبحانه جلسه پایانی برگزار شد و سرانجام ساعت ۱۹ به مینی بوس ها رسیدیم و به سمت رشت حرکت کردیم.

با احترام

گروه کوهنوردی تیلار رشت

همچنین ببینید

گزارش صعود به قله علم کوه

گزارش صعود به علم کوه گروه بعد از سپری کردن دو سال سخت کرونا با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *