خانه / فرهنگی / اخبار / گزارش برنامه تمرین سنگنوردی

گزارش برنامه تمرین سنگنوردی

همانطور که به درستی کارشناسان ورزش کوهنوردی عنوان میکنند، ورزش کوهنوردی آمیخته با ورزشهای سنگنوردی ، یخ نوردی ، غار نوردی و.. میباشد. گروه تیلار نیز بر همین اساس و همانطور که در اساسنامه آن هم بیان شده وظایفی را جهت آموزش مسائل مربوط به کوهنوردی به عهده کمیته فنی نهاده که تاکنون در دوره های مختلف  به این مهم پرداخته ایم. در همین راستا و در ادامه تمرینات سنگنوردی سال گذشته ، اولین جلسه آموزش سنگنوردی  در سال ۹۱ با اطلاع رسانی به همنوردان علاقمند به  این رشته در تاریخ  ۱۵/۲/۹۱  برگزار گردید.

ساعت ۳۰/۶  صبح روز جمعه  ۱۵ اردیبهشت تعداد ۷ نفر ازهمنوردان علاقمند به ورزش سنگنوردی به همراه مربی برنامه آقای علیزاده، از میدان فرهنگ به سمت منطقه علی آ باد منجیل حرکت نمودیم. در ساعت ۲۰/۷ پس از رسیدن به پای دیواره علی آباد و صرف صبحانه برنامه آموزشی را آغاز نمودیم .

طبق برنامه تمامی نفرات بصورت سرطناب اقدام به صعود نمودند. علی رغم باران اندکی که در ساعت ۱۰ شروع به باریدن کرد با نظر مربی فرود از دیواره را تمرین کردیم ، خوشبختانه با تمام شدن باران توانستیم طبق برنامه تا ساعت ۲ بعد از ظهر تمرینات را ادامه داده و از دانش و تجربیات خوب مربی بهره بگیریم.

در پایان امیدواریم با استقبال بیشتر همنوردان ، برنامه های سنگنوردی  گروه همچنان ادامه یافته و بتوانیم جهت ارتقاء سطح سنگنوردی استان ما نیز سهمی داشته باشیم.

کمیته فنی گروه تیلار

مرضیه صومی

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *