خانه / درباره ما / گزارش فصلي / گزارش فصل بهار ۱۳۹۵ هیئت مسئولین گروه کوهنوردی تیلار رشت

گزارش فصل بهار ۱۳۹۵ هیئت مسئولین گروه کوهنوردی تیلار رشت

با شروع سال ۹۵ هیات مسئولین منتخب گروه کار خود را آغاز نمودند که البته اولین کار بر عهده کمیته فنی و آموزش گروه بود. تدوین برنامه ۶ ماهه اول، که با مشارکت خوبی از سوی همنوردان گروه به انجام رسید. یکی از نکات حائز اهمیت این برنامه همکاری همنوردان جوانتر گروه (بهروز، پولاد، کیانوش و سپهر) در برنامه ها بود.

برنامه های گروه در ۲ ماه اول سال با ترافیک زیاد برگذار شد به گونه ای که با در نظر گرفتن تعطیلات نوروز ۷ برنامه در این ۲ ماه برگذار گردید که البته برنامه اسکندر کوه در ۳۱ اردیبهشت به دلیل بارش شدید باران در امام زاده ابراهیم لغو گردید. صعود به قله گدوک از دو مسیر تجربه بسیار مفیدی برای گروه بود که امیدواریم شاهد اجرای بیشتر برنامه هایی از این قبیل در گروه باشیم.

دومین کارگاه امسال گروه (اصول برقراری کمپ) نیز با تلاش کمیته آموزش و مشارکت خوب همنوردان گروه، همچون اولین کارگاه (شناخت ابزار سنگ نوردی) به خوبی سپری شد.

photo_2016-05-14_12-41-46

برنامه خرمکش به سالانسر نیز با سرپرستی قوی برنامه و تلاش همنوردان گروه با موفقیت به انجام رسید که با انسجامی که اعضای گروه در همکاری با مسیول کمیته تدارکات نشان دادند نوید اطمینان خاطر در برنامه های بیش از یک روز پیش رو گروه را می دهد.

در نهایت دومین برنامه سنگ گروه با غیبت غیر موجه سرپرست برنامه، متاسفانه با برخورد پلیس امنیت، با وجود داشتن مجوز از هیات رشت لغو گردید. پیگیری در خصوص راهکارهای برون رفت از این مساله و رفع نگرانی ها از کانال های مختلف به خصوص کانون کوهنوردان گیلان در جریان می باشد.

همانطور که اشاره شد ۳ ماهه پر ترافیک کاری گروه سپری گردید و هماهنگی این برنامه ها در جلسات منظم گروه توسط اعضای هیات مسئولین و گاهی با همراهی همنوردان گروه در فضای دوستانه صورت گرفته است. همچنین حضور در جلسات شورای عمومی وکمیته های فنی و روابط عمومی کانون توسط نمایندگان گروه صورت گرفت.

فعالیت کمیته ها در ۳ ماهه اول فراز و نشیب زیادی داشته و نیاز به تلاش بیشتر در کمیته های فنی و فرهنگی و امداد و آموزش داریم که این مهم بدون حضور و پیگیری و مشارکت اعضا و همنوردان گروه میسر نخواهد شد.

برخی از موارد مهم سه ماهه اول ۹۵:

  • با فعالیت جدی مسئول روابط عمومی گروه، تاکنون ۷ عضو آزمایشی، خانم­ها و آقایان (آناهیتا مکاره چیان، سارا امانی، رضا حکیمیان، سامان پرویزی، جعفر حاتمی، فرزاد جبیب نژاد و سعید غیوری) گروه را همراهی می کنند که خبر خوبی برای گروه می باشد.
  • استعفای خانم مهسا مرغوب که متاسفانه به لغو عضویت ایشان از گروه منجر گردید.
  • گم شدن برخی وسایل گروهی و پیدا نشدن بعضی تجهیزات گروهی مانند GPS و چادر لیونیتز و داس و پرده و… ! متاسفانه گم شدن تجهیزات گروه به امری متداول در گروه تبدیل شده که مهمترین آنها گم شدن GPS گروه در برنامه گدوک می باشد. هیات مسئولین تصمیم جدی تری نسبت به حفظ تجهیزات گروه اتخاذ نموده است و امیدوار است از وقوع مجدد چنین اتفاقاتی پیشگیری شود.
  • استعفای آقای مصطفی قامتی، این مورد از سال ۹۴ حل نشده باقی مانده بود که با پیگیری های صورت گرفته، آقای قامتی استعفای خود را پس گرفتند.
  • شرکت خانم شفیقی در دوره های آمادگی و انتخابی تیم امید هیمالیا نوردی.
  • شرکت خانم باروت­کوبیان در دوره رسمی پیشرفته برف و یخ.
  • خرید یک حلقه طناب و هارنس برای گروه.

گروه کوهنوردی تیلار رشت

همچنین ببینید

گزارش مالی فصل بهار ۱۳۹۵ گروه کوهنوردی تیلار رشت

جهت دانلود فایل pdf گزارش مالی بهار ۱۳۹۵ بر روی آیکن زیر کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *