خانه / فرهنگی / اخبار / صعود بانوان به قله کان صیفی

صعود بانوان به قله کان صیفی

همایش صعود سراسری بانوان کوه‌نورد به قله ۳۰۵۰ متری کان صیفی با موفقیت به پایان رسید.
صعود ۱۱۵ کوهنورد از ۲۰ استان کشور به همراه ۵ نفر از آقایان  از صبح پنجشنبه ۱۸ دیماه به ارتفاعات پوشیده از برف کان صیفی کبیرکوه آغاز شد .

120-main

در این همایش بانوان کوهنورد جهت صعود به قله کان صیفی ساعت ۵ بامداد روز پنجشنبه از محل ورزشگاه شهدای قلاویزان به سوی منطقه مبداء صعود واقع در روستای گنجه به شهرستان بدره حرکت کردند.
با توجه به تغییرات جوی و بارش برف سنگین کوهنوردان پس از دو ساعت کوه پیمایی در روز پنجشنبه هیجدهم دیماه به محل کمپ شب مانی واقع در ارتفاع ۱۷۰۰ متری از سطح دریا رسیدند ودر آنجا اقدام به برپایی کمپ نمودند.
بانوان کوهنورد شرکت کننده در این صعود زمستانی جمعه ۱۹ دیماه در دومین روز از برنامه صعود ساعت ۵ بامداد حرکت به ارتفاعات پوشیده از برف قله کان صیفی را آغازکردند و پس از پنج ساعت کوهپیمائی ۱۰۹ نفر از بانوان توانستند  به قله ۳۰۵۰ متری کان صیفی پوشیده از برف صعود کنند.
لازم به ذکر است که  ۵ نفر از بانوان کوهنورد گیلانی در این صعود شرکت نمودند. خانم سحر شفیقی ، خانم سودابه بی خسته از گروه تیلار رشت و خانم زهرا خادمی از گروه مریان رشت ، خانم زهرا حسینی دبیر هیئت کوهنوردی شهرستان رودبار و خانم بهاره شکوری نائب رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان  شفت در این صعود حضور داشتند.

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *