خانه / فرهنگی / قلم همنورد / ” تبریک به تیلار “

” تبریک به تیلار “

با سلام و عرض ارادت خدمت تمامی اعضاء و همنوردان عزیز –

در روزها و هفته های اخیر شاهدخبرها و اتفاقات جالب و خوبی در عرصه کوهنوردی دیارمان و از جهتی برای تیلار هستیم:

حضور خانم سحر شفیقی مسئول کمیته کوهنوردی (فنی) گروه در اردوی هفتم انتخابی تیم ملی حکایت از درایت ، توانایی و انگیزه بالای این عضو خوب تیلار در کوهنوردی آن هم به صورت حرفه ای است . سحر با تحمل همه سختی هایی که در گذراندن این اردوها ممکن است متوجه یک کوهنورد بخصوص شهرستانی باشد ، عزم خود را جزم نموده تا پله های ترقی را یکی پس از دیگری در این ورزش  طی نماید .

همچنین انتخاب آقای مصطفی قامتی عضو گروه تیلار به عنوان رئیس هیات کوهنوردی استان گیلان این نوید را می دهد، حال که کوهنوردی این دیار پس از گذشت تقریبن یک دهه شاهد انتخاب رئیس هیات از میان کوهنوردان است ، بتواند راه  واقعی رشد خود را بهتر شناخته و در جهت پیشرفت قرار گیرد . آقا مصطفی اگر چه در سالهای اخیر کمتر در میان اعضای هیات مسئولین گروه حضور داشت ، اما با حضور چندین دوره ای خود در سالهای پیشتر در هیات مذکور ، به درستی با اصول و قوائد یک تشکیلات گروهی آشناست و مطمئنن تجربه حضور در گروه برای پیشبرد اهداف ورزشی وی در هیات کوهنوردی تاثیر گذار خواهد بود .

در روزهای اخیر با خبر شدیم آقای سعید ملکی مسئول کمیته آموزش گروه ، موفق به کسب عنوان  مدرس رسمی فدراسیون در کار با  GPS گردید . بدون تردید آقا سعید از پر کارترین مربیان استان در سالهای اخیر است که با انگیزه و توانایی بالا سعی دارد معلومات و تجارب خود را به کوهنوردان دیگر انتقال دهد . با آرزوی موفقیت روز افزون برای تمامی کوهنوردان خصوصن این سه همنورد گرامی .

مسعود سلیم پور / دی ۹۵

همچنین ببینید

سلام لیلا جان

دیروز دوستان را فراخوانده بودی که بدرقه ات کنند. خیلی ها آمده بودند،در شرایط عجیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *