خانه / فنی / فایل های google earth / فایل googleearth مربوط به قله ی توریشوم

همچنین ببینید

فایل google earth برنامه شاه معلم به توریشوم

جهت دانلود فایل Google Earth برنامه شاه معلم به توریشوم بر روی آیکون زیر کلیک …

یک دیدگاه

  1. سلام ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۲ سالروز تولد یکصد سالگی کوهنوردی بی ادعاست . پژوهشگری که کوههای گیلان را از منطقه آستارا شروع به کاووش نمود و ۲۱ سال بعد در کوههای منطقه گرگان و خلیج حسینقلی استان گلستان فعلی به کار خود خاتمه داد و حاصل این ۲۱ سال کوهنوردی و گردش در روستاها و شهرهای سه استان شمالی کتاب مرجعی شد بنام از آستارا تا استارباد در ده جلد که تمام نویسندگان و محققین و دانش پژوهان از این کتاب بهره ها برده اند و ماخذ هزاران مقاله و کتاب و پایان بوده است .
    از جمله دیگر فعالیت های کوهنوردی این انسان نمونه صعود به قله دماوند و کوههای منطقه البرز میباشد که حاصل آن کوهنوردی ها هم کتابهای دیگری شد مانند قلعه های اسماعیلیه در کوه های البرز و کتاب شمیرانات و غیره .

    این استاد بزرگ ایرانشناس , استاد دانشگاه تهران , نویسنده , شاعر , متخصص زبانهای باستانی , استاد جغرافیای تاریخی کسی نیست بجز دکتر منوچهر ستوده که امسال در ۲۸ تیرماه یکصد ساله میشود و هنوز فعال است و تحقیق میکند و چند کتاب دیگر در دست چاپ دارد .

    دانشگاه تهران و موسسه موقوفات دکتر افشار و دائره المعارف بزرگ اسلامی امسال جشن مفصلی بدین مناسبت در ۲۸ تیر ماه برگزار مینمایند .

    برای این ایرانی تلاشگر و دانشمند والامقام – دکتر منوچهر ستوده – عمری طولانی و پر ثمر آرزومندم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *