خانه / روابط عمومی / بحث آزاد / نشریه ی گروه

نشریه ی گروه

با عرض سلام و ارادت  خدمت همه اعضا و همنوردان عزیز !

از آنجاییکه ورزش کوهنوردی از منظر اغلب اهالی آن ، تنها انجام یک سری حرکات ورزشی صرف نبوده  بلکه آن را علاوه بر ورزش ، یک حرکت فرهنگی نیز می شمارند . در این راستا تیلار نیز به مانند برخی از گروههای کوهنوردی از ابتدای تاسیس خود تاکنون همواره بر وجهه فرهنگی و ارزشهای فردی و اجتماعی این ورزش تاکیدی ویژه داشته ، و در حد توان خود در جهت اشاعه و رشد آن کوشش نموده است .

درنظرگرفتن زمانی برای اجرای برنامه های فرهنگی در همه صعودها و برنامه های گروه (متناسب با شرایط زمان و مکان) ، ارائه دفترچه ترانه ها و آوازهای کوهستان ، انتشار جزوه ای به مناسبت صعود سراسری زمستانی به کوه دماوند در سال ۷۸ ، تهیه کتابچه ای تحت عنوان بازیهای بومی و محلی در همان سال و ارایه جزوه هایی در خصوص مسایل مختلف کوهنوردی تحت عنوان “ایلجار”  در سالهای مختلف و انتشار ۲۳ شماره “بهاریه” به عنوان نشریه داخلی گروه در دو سه سال اخیر ، همه و همه مهر تاییدی است بر حساسیت ویژه تیلار و اساسن کوهنوردان در تلاش و فعالیت درعرصه های فرهنگی وآموزشی .

حال با اتکا بر تجارب قبلی و استفاده از دستاوردهای ارزشمند آن و البته با کمک و همیاری مستمر شما عزیزان درنظر داریم نشریه ای داخلی تهیه نماییم که حاوی مطالب مختلفی از قبیل : اخبار و رویدادهای مهم کوهنوردی ، طرح مسایل فنی و امدادی ، گزارش صعودهای شاخص گروهها ، مصاحبه و گفتگو با مربیان و کوهنوردان و افراد مجرب ، مطالب فرهنگی و  . . .  باشد .

بدون تردید همکاری و مساعدت شما عزیزان ، ما را در پیمودن این راه لذت بخش و قدری دشوار، کمک خواهد نمود و مطمئنن کیفیت و استمرار حیات آن در گرو  تلاش و کوشش همه ما می باشد .

در گام اول ما نیازمند کمک و مساعدت شما عزیزان در انتخاب اسم یا عنوان این نشریه هستیم . اسامی مورد نظرتان تا جایی که امکان دارد بدلیل پرهیز از طولانی بودن اسم یک نشریه ، حداکثر از سه سیلاب بیشتر نباشد و همچنین ارتباطی محتوایی و معنایی با گروه و  ورزش کوهنوردی و فعالیتهای مرتبط با آن داشته باشد.

عنوان یا اسامی مورد نظر خود را تا تاریخ ۹۱/۲/۱۵ می توانید به اطلاع یکی از اعضای هیات مسئولین یا بازرس گروه برسانید و یا از طریق سایت و ایمیل گروه اعلام نمایید .

ایام بکام و روزگارتان بی محنت

گروه کوهنوردی تیلار رشت – فروردین ۹۱

همچنین ببینید

به نظر شما راهکار های افزایش توان فنی گروه چیست ؟

لطفا نظرات خود را در قالب دیدگاه برای ما ارسال کنید

یک دیدگاه

  1. حمید یگانه دوست

    به نظرم همون اسم تیلار رو روی نشریه بذاریم جالب هستنش….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *