خانه / روابط عمومی / بحث آزاد / به نظر شما راهکار های افزایش توان فنی گروه چیست ؟

همچنین ببینید

نشریه ی گروه

با عرض سلام و ارادت  خدمت همه اعضا و همنوردان عزیز ! از آنجاییکه ورزش …

۱۶ دیدگاه

  1. منظور من نسبت به جمله ای که گفتم این بود که تیلار باید در انتخاب اعضا و افرادی که به عنوان مسئول می خواهد معرفی کند یا اجازه کاندید شدن داشته باشد برای بهتر پیش رفتن گروه بیشتر دقت کند !

  2. dustan )sepanta) bhtar nist avaz inke hy irad bkhy bgiri ykm konak koni ta ravand avaz she?? komak koni be komitha??

  3. با این وضعیتی که تیلار داره چند وقت دیگه باید یه برنامه برای یادبود تیلار بزاریم !!!!

  4. بعد از نزدیک یک سال این صفحه رو باز کردم هنوز آخرین نوشته همون نوشته ی آخر خودم بود
    هه هه

  5. عکسهای جدید چرا هنوز نیومده تو سایت؟؟؟؟؟؟؟؟بس کی میذارین؟؟؟

  6. ((کوه‌ها وسیله اند، انسانیت نهایت است! … هدف رسیدن به اوج قله ها نیست؛ بلکه ارتقاء انسانیت است!))
    «والتر بوناتی»

    کوهها و صحراها مکانهایی هستند برای رسیدن به طبیعت، اما من کوهها و صحراهای درونم را جستجو میکنم.
    راینولد مسنر

  7. بهرام احمدی - گروه سبز ماسال

    درود بر شما که < سفر مسئولانه را همراه با حفاظت از طبیعت وزیست بوم آن انجام می دهید واحترام به جوامع محلی می گذارید . کوهنوردان وحافظان طلای سبز طبیعت از حضور سبز تان در همایش خریدول سپاسگزاریم .

  8. خب من اول یک گلایه از همه بچه های تیلار داشتم… جمعه ۱۳۹۰/۰۶/۲۵ در ۵ استان کشور به مناسبت حفاظت از محیط زیست و حفظ جنگل یک حرکت نمادی انجام شد که در گیلان گروه تیلار و مریان و گروه سبز ماسال حضور داشتن… که در این روز به کاشت نهال در کوهستان و جمع آوری زباله ها در کوهستان بودیم…. متاسفانه متاسفانه متاسفانه با اینکه اسم تیلار به عنوان اولین گروه بود ولی جمعیت بسیار بسیار کمی از بچه های تیلار در آنجا حضور داشتن… و این جای گلایه هست… که چرا بچه های تیلار که اینقدر علاقمند به محیط زیست هستن در این حرکت نمادی حضور پرشور تیلار رو نشون ندادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. محسن هاشم سمیعی (سپنتا)

    سلام خدمت مسئولین فنی تیلار
    از عزیزان تیم فنی نسبت به کلاس های سنگ نوردی که از تیر ماه قرار بود شروع بشه اول یک سوال داشتم!!!!
    چرا این کلاس ها برگزار نمیشه؟
    چرا برنامه ریزی دقیقی صورت نمیگیره؟
    آیا اهمیت نداره برای گروه یا اشخاصی رو که گروه فنی انتخاب کردن در حال اجرا و برگزای این کلاس ها هستند؟
    و اگر هنوز تصمیم جدی گرفته نشده لطفا جدی تر این مسئله رو دنبال کنید!
    بنده شخصا استقبال میکنم.
    با تشکر از مسئولین تیلار و :پوزش از عزیزان
    قصد جسارت نداشتم و فقط برنامه گروه رو نسبت به این موضوع می خواستم بدونم

  10. محسن هاشم سمیعی (سپنتا)

    راهکار های افزایش توان فنی گروه چیست ؟
    همین برنامه دایله سر
    دانشگاه آموزشی کوهنوردی بود این برنامه
    با رخ دادن اتفاقاتی که غیر قابل پیشبینی بود و شرایط تقریباْ سختی که برای پایین اومدن داشتیم و بارونی که میومد همه اینها به علاوه وجود اساتید مثل آقایان یعقوبی (سرپرست برنامه) ، سلیم پور ، احمد آقا ، علی گیلکی ، افشین سلیمانی و خانم مرضیه صومی و . . . باعث شد کلاس آموزشی فنی برای همه همنوردانی باشه که در این برنامه حضور داشته و توجه به گفته های عزیزان با تجربه گروه داشتن و بیشتر از همه خود من که برای اولین بار در این برنامه تقریبا سنگین عقب دار بودم تجربیات بی شماری کسب کردم و این تجربیات رو مدیون کسانی هستم که من رو در اجرای این مسؤولیت یاری کرده و نکات لازم رو به من گوشزد کردند.

  11. با سلام . من تازه با این سایت آشنا شدم و تشکر می کنم از قسمتهای مختلف و جدید این مجموعه .امیدوارم برنامه های گروهتون نیز به خوبی سایت شما باشه. من از کرج مزاحم می شم و می خواستم بدونم در نزد مدیران گروه تعریفی از توان فنی وجود داره تا به افزایش اون فکر کرد؟ در آیندهخ باز هم مزاحم می شم.

  12. سلام به تیلار: افزایش توان فنی یک گروه یا هر گروه ( ودر اینجا) کوهنوردی بستگی به فعالیت آن گروه در عرصه کوهنوردی و زیر مجموعه آن شامل کوهپیمایی- سنگ نوردی – دیواره نوردی – غارنوردی – هیمالیا نوردی وغیره دارد ،و ضرورتا می توان افزایش توان، وتوان فنی را از یک طرف، و کوهنوردی را ازطرف دیگر لازم وملزوم یکدیگر دانست . لذا برای رسیدن به این ضرورت(توان فنی) بایدعلاقه ونگاه مسئولین گروه به کوهنوردی وسطح گروه شان وبرنامه کاریشان را دید ، که چه می خواهند، تا از میان این گشت وگذار ها ودر گیر شدن با سنگ وصخره… نیاز ، یا ابزار کار شان را در عرصه ای چون آموزش وتبادل افکار با مربیان وگروه های دیگر و در برنامه های مشترک … بدست آورند . توانا باشید.

  13. محسن هاشم سميعي (سپنتا)

    اگه نظر من و بخواید الان شاید قادر نباشم مطلب مفیدی رو ارائه بدم
    چون این موضوع نیاز به تحقیق و بررسی و حرکتی موشکافانه در روند کار گروه از گذشته تا به حال داره که من بعد از بررسی این موضوع با اجازهی بزرگای گروه تو سایت میزارم تا شاید بتونم قدمی مثبت در بالا بردن توان فنی گروه داشته باشم
    با تشکر از همه عزیزان

  14. باتشکر از آقای نجفی و آقای یگانه دوست . به نظر من بعد از اینکه برای دوستان و اعضا این دغدغه بوجود آمد می بایست به فکر بستر سازی جهت افزایش توان مالی گروه باشیم زیزا بدون آن نمی توان به کارهای فنی نو اندیشید . پس یکی از راهکارها صندوقی قوی جهت خرید وسایل است . هر چند با بضاعت موجود نیز می توان کارهایی در سنگ انجام داد و نفراتی جهت سنگ نوردی آماده کرد.

  15. با تشکر از سایت خوب گروه .من تازه با این سایت آشنا شدم و اون رو بسیار پربارتر از بقیه سایتها دیدم و تشکر مخصوص دارم از قسمت بحث آزاد که جایی هست برای ارتباط دوطرفه بینندگان و مدیران گروه.به نظر من یک گروه خوب کوهنوردی در ابتدا برای افزایش توان فنی این موضوع رو در نظر بگیره که آیا این مسئله دغدغه اصلی تک تک نفرات آن گروه هست یا خیر ؟ بعد از این مورد می توان راهکارهای مناسبی در نظر گرفت. چون برای هر حرکت رو به جلویی اول باید ذهنیت آن موضوع قطعی بشه. با تشکر در خاتمه امیدوارم دوستان دیگه هم به این بحث وارد بشن تا بشه نتیجه گیری مناسبی کرد.

  16. به نظر من افزایش ورزشهای جانبی مثل همین ورزش در روزهای زوج یا ورزشهای مثل سخره نوردی و… میتونه برای بالا رفتن پتانسیل دوستان خوب باشه. تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *