خانه / فرهنگی / اخبار / “اجرای برنامه ونی”

“اجرای برنامه ونی”

Vany
جمعه گذشته ۱۵ آذر ماه طبق تقویم گروه به ونی رفتیم . در روزی که تا چند ساعت قبلش روستای “امام زاده ابراهیم” شفت و مناطق اطرافش برف می بارید، شاد و سر خوش از دو مینی بوس حامل مان پیاده شدیم و پس از خوردن صبحانه در ناحیه “خرس چال” با راهنمایی و جلوداری خوب پیشکسوتان عزیزمان آقایان راحلی و فولادوند به سمت ونی رفتیم و حوالی ساعت ۱۳ به آنجا رسیدیم. روزی که سرپرست ما “میلاد” فرا تر از انتظار ظاهر شد و خودش در پایان برنامه از این موضوع بیش از همه خوشحال بود .

با آرزوی موفقیت روز افزون
گروه کوهنوردی تیلار رشت

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …

۳ دیدگاه

  1. برنامه خیلی خوبی بود… شاد و پر انرژی، درگیری با برف ، رد پای خرس، آواز های آقا مسعود و بهزاد ، چای آتشی احمد آقا، کونوس های رسیده و خوشمزه، برف بازی برگشت و سر خردن ها، همت بلند آقای احدی و همراهی مثال زدنی امیر و … و البته جای خالی خیلی از دوستان.

  2. ميلاد كاظمي پور

    با سلام و خسته نباشید به همه دوستان به نظرمن برنامه ونی یکی از بهترین برنامه های یک قرن پیش در تاریخ کوه نوردی جهان بود واقعان عالی برگزار شد اخه مگه میشه یه برنامه این قدر خوب اجرا بشه البته این نشون میده که سرپرست برنامه بسیار با تجربه با علم قوی مسلط به کوهستان با صلاحیت بودمیدونید چرا چون خودم سرپرست برنامه بودم”:-)))))) اینا فقط یه طنز بودا فقط خواستم از همه عزیزان که همکاری کردن تو برنامه تشکرکنم

  3. چقدر خوبه حس دلتنگی،
    به یادت میاره کسایی هستن که دوسشون داری، که دوست داری کنارشون یه روز خوبو به شب برسونی،
    به امید دیدار همه بچه هایی که با دیدن عکساشون لبخند به لبم میاد،سلامت و دلشاد و کوهنورد باشین همیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *