خانه / روابط عمومی / برنامه ها / “اجرای برنامه گاو اسکیز”

“اجرای برنامه گاو اسکیز”

امروز دوم تیرماه ، برنامه صعود به منطقه “گاو اسکیز” در جبهه شمالی کوه درفک با حضور تعدادی از اعضا و همنوردان عزیز برگزار شد. ساعت ۸ صبح پس از تاخیر قابل توجه یکی از مینی بوسها و با انجام چند حرکت نرمشی و در هوایی ابری و خنک حرکت کوه پیمایی خود را از روستای “گردو پشته” در ناحیه بلوکات آغاز نمودیم و پس از ساعتی در منطقه “کی سو” توقفی کوتاه کردیم . آنگاه با عبور از شیبی تند در جهت جنوبی به مرتعی موسوم به “بیند ” رسیدیم . سپس در همان جهت و پس از ساعتی دیگر از آب زلال چشمه “گرگ آب سرا” سیراب گشته و آنگاه راهی منطقه “گاو اسکیز” در میان “گل و لای” فراوان به همراه بارش شدید باران شدیم . با خواندن سرود قله و عکس یادبود صعود به توصیه سرپرست خوب برنامه آقا فرزاد راهی پایین گشته و در ناحیه “گرگ آب سرا” به اجرای دو برنامه فرهنگی پرداختیم . با عبور از منطقه “بیند” در جنگل مشرف به “کی سو” با توقفی نیم ساعته هم شاهد یک کار آموزشی از کمیته آموزش گروه بودیم  و هم جلسه پایانی برنامه را برگزار نمودیم . در پایان و زمانی که به روستای “گردو پشته” رسیدیم ساعت ۱۹٫۴۵ عصر بود  که ما با کوله باری از خاطرات شیرین و البته کسب تجاربی گرانبها راهی شهر رشت شدیم .

عکسها و گزارش برنامه در آینده نزدیک در سایت گروه درج خواهد شد .