خانه / روابط عمومی / برنامه ها / ” اجرای صعود به هرم ها و کسری داغ”

” اجرای صعود به هرم ها و کسری داغ”

شاخص ترین برنامه نیم سال اول گروه در روزهای پایانی هفته قبل با صعود به قله های کسری داغ و هرم های ۱ ، ۲ و ۳ در منطقه کوهستانی سبلان در استان اردبیل برگزار شد .

همنوردان عزیز گروه ، شامگاه روز چهارشنبه با حضور در روستای موییل واقع در ضلع شمال غربی قله کسری داغ و شب مانی در آن جا ، صبح پنج شنبه توسط دو دستگاه لندرور به ناحیه ای موسوم به “گلستان” رفته و حرکت کوهپیمایی خود را از آنجا شروع نمودند . پس از تقریبن ۷ ساعت کوه پیمایی و با عبور از مناطق بسیار زیبای پوشیده از سبزه ، آب ، سنگ و سپس برف در مجاورت گردنه مرتفع بین قله های کسری داغ و هرم ها اقدام به شب مانی در ارتفاع ۴۳۵۰ متری نمودند . عصر همان روز (پنج شنبه) تعدادی از اعضا و همنوردان ، با موافقت سرپرست خوب برنامه خانم سحر شفیقی ، قله ۴۵۵۰ متری کسری داغ را صعود کردند . صبح دیروز جمعه نیز قله های هرم داغ ۱ ، ۲ و ۳ شاهد صعود همنوردان گروه بود . سپس تمامی حاضرین در برنامه با عبور از گردنه مرتفع ۴۴۹۰ متری بین دو قله کسری کوچک و بزرگ و آنگاه پایین آمدن از نواحی پوشیده از برف و سنگ ساعت ۱۷/۳۰ عصر با روحیه ای بالا از صعودهایی موفقیت آمیز ، سوار مینی بوس خود شده و پس از عبور از شهرهای مشکین شهر و اردبیل با انبوهی از خاطرات شیرین و البته کسب تجاربی گرانبها راهی شهر رشت شدند.

عکسها و گزارش برنامه به زودی در سایت گروه درج خواهد شد.

با امید به موفقیت های روز افزون
گروه کوهنوردی تیلار رشت

همچنین ببینید

برنامه سه ماهه تابستان ۱۴۰۰

یک دیدگاه

  1. درود و خسته نباشید به همه همنوردان حاضر در برنامه ، خسته نباشید ویژه به هیات مسولین گروه و سرپرست توانمند برنامه از جهت اجرای بی کم و کاست و موفق این صعود فنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *