خانه / فرهنگی / اخبار / برف کوچ ، مجتبی ، کوه روبار . . . !

برف کوچ ، مجتبی ، کوه روبار . . . !

mojtabaتقریبن یک سال از درگذشت جوان عزیز کوهنوردی دیارمان ، مجتبی قناعت شعار می گذرد . اولین روزهای دی ماه سال قبل بود که “برف کوچی” نا بهنگام جان عزیز مجتبی را گرفت و پس از تلاشی درخور و شایسته توسط کوهنوردان سرانجام پیکز بی جانش پس از ۶ روز  از زیر برفهای بالای کوه روبار ماسوله نمایان شد و . . .

آری ، به مناسبت اولین سالگرد این عزیز از دست رفته گروههای کوهنوردی شهرستان رشت صعودی مشترک به کوه روبار ماسوله در روز جمعه آینده ۹۲/۹/۲۹ برگزار می کنند .

بنا به تصمیم هیات مسئولین گروه ، برنامه “کوه روبار” ، جایگزین برنامه این هفته صعود به” آسمان سرا” رودبار شد و از همنوردان عزیز  درخواست می کنیم حداکثر تا پایان روز چهارشنبه جهت ثبت نام با مسئول روابط عمومی گروه تماس حاصل نمایند. داشتن تجهیزات نسبی  زمستانی برای شرکت در صعود الزامی است .

با گرامی داشت یاد و خاطره همنورد فقید دیارمان ، “مجتبی قناعت شعار” آرزومند روزهای خوبی برای کوهنوردی استان هستیم 

گروه کوهنوردی تیلار رشت

 

 

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …

یک دیدگاه

  1. من ایمان شاکری یکی از آن سه نفر هستم که در تاریخ چهاردهم دی ۱۳۹۱ در منطقه لاسه سر ماسوله گیلان دچار حادثه بهمن شدیم. باید عرض کنم متن گزارش شما بسیار شیوا و جذاب بود ولی اگه کمی به عکس ها هم توجه داشته باشیم ، هیچکدام از عزیزان حلال احمر در محل حادثه حضور نداشتند و فقط با ماشین های زیبای خودشان بالای جاده منتظر بودند تا کوهنوردان مجتبی را به بالا بیاورند و پس از سوار کردن مجتبی بوق و کرنای ابهت جمعیت حلال احمر بر سر در همه رسانه ها بلند شد. دوستان عزیزی هم که با دو قلاده سگ به مدت یک ساعت کمتر در محل حادثه در حال جستحو با چکمه پلاستیکی کشاورزی در حال ادای دین به کشور بودند بعد از تلاش شان وقتی پرسیدم این چه کفشی هست که سازمان به شما داده با اشاره به کفشهای ما با خنده گفتند سازمان به ما امکانات نمیدهد . در پایان تلخ ما از دروغ ها و بزرگنمایی ها زخم می خوریم نه از دسیسه دشمن.این هم لینک دوستان حلال احمر http://rcs-f.blogfa.com/cat-1.aspx (لطفا هر جا که می توانید به اشتراک بگذارید تا همه مطلع شوند)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *