خانه / فرهنگی / اخبار / برگزاری هفتمین اردوی انتخابی تیم ملی

برگزاری هفتمین اردوی انتخابی تیم ملی

پیرو فراخوان اعلام شده صبح چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ پذیرش از دعوت شدگان به هفتمین اردوی انتخابی تیم ملی امید انجام و پس از چک تجهیزات و تقسیم لوازم، کوهنوردان به جبهه جنوبی دماوند منتقل گردیدند. برنامه به سرپرستی آقای جلال چشمه قصابانی و مربیگری آقایان حسین مقدم و داود قلعه گیر آغاز گردید…
نظر به اهمیت صعودهای شبانه، برنامه به گونه ای انجام گردید که تیم ۲۶ نفره در تاریکی در ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه به بارگاه سوم دماوند رسی
پنجشنبه با توجه به برودت بالا و شرایط بد آب و هوایی و ضعف تجهیزاتی برخی از شرکت کنندگان و به جهت جلوگیری از آسیب سرمازدگی اندامها فعالیت خاصی صورت نگرفت.
جمعه ۹۵/۹/۲۵ درهوایی مناسب در مقایسه با روز قبل، تیم تا ارتفاع ۴۸۰۰ متر صعود کرده و سپس به انجام کارهای فنی، کار با کرامپون، کار با کلنگ و کار با طناب تا ساعت ۱۷ پرداختند و عصر همان روز بعد از برگزاری جلسه تئوری آموزشی نفرات به استراحت پرداختند.
روز شنبه ۹۵/۹/۲۷ همه نفرات از مسیر کافر دره راهی ابتدای جاده آسفالت شدند و در این میان روش های حمل مصدوم و بسکت روی برف نیز به انجام رسید. سپس تیم به قرارگاه پلور منتقل شدند.
با حضور اقای محمد نصیری ریس کارگروه هیمالیانوردی فدراسیون کوهنوردی در قرارگاه کوهستانی پلور جلسه پایانی و اختتامییه اردو برگزار گردید و شرکت کنندگان به استان های خود مراجعه نمودند.
خبر از: سایت فدراسیون کوه نوردی و صعود های ورزشی
 • در ضمن باید یادآوری کنیم که  دوست و همنورد خانم سحر شفیقی از گروه کوهنوردی تیلار رشت و آقای سعید صابری از گروه کوهنوردی گیلسا رشت در این صعود حضور داشتند که برایشان و همه عزیزان شرکت کننده موفقیت روز افزون آرزومندیم.

 

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *