خانه / فرهنگی / اخبار / تیم ایرانی نانگاپاربات

تیم ایرانی نانگاپاربات

سه‌شنبه ۲۱ بهمن؛ پیش‌روی تا کمپ ۲، بازگشت به کمپ اصلی

کوه‌نوردان کشورمان طبق برنامه ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۲۱ بهمن حرکت به کمپ دو را از کمپ اصلی آغاز کردند و با کوله‌هایی به وزن تقریبی ۳۰ کیلوگرم به کمپ ۲ رسیده و پس از دپو کردن وسایل در این کمپ، برای شب‌مانی به کمپ اصلی بازگشته‌اند و حدود ساعت ۲۲ به این کمپ رسیده‌اند.

YrI6cBhg
«رضا بهادرانی» در خصوص علت بازگشتشان به کمپ اصلی گفت: دلیل اینکه ما امشب کمپ ۲ نماندیم این بود که یکی از دوستان «الکس تکسیکن» که قبلا به «نانگا» آمده بود به وی گفته؛ مقدار زیادی طناب در کمپ ۲ دپو کرده است … ما نیز به امید آن طناب‌ها رفیم تا بدین وسیله فردا مسیر ۲ به ۳ را ثابت‌گذاری کنیم.
«بهادرانی» افزود؛ اما با کمال تعجب دیدیم طنابی نیست، لذا مجبور شدیم بازگردیم تا طی حرکت بعدی از کمپ اصلی با خودمان طناب لازم را ببریم.
شایان ذکر است بر اساس گزارش صفحه «الکس تکسیکن»؛ با توجه به حرکت زودهنگام وی، «دنیل ناردی» و «علی صدراپا» در روز دوشنبه، آنها امروز (سه‎شنبه ۲۱ بهمن) موفق شده‌اند کمپ دو در ارتفاع ۶۰۰۰-۶۱۰۰ متر را برپا کنند.

7skmjRa
در عکس بالا؛ «الکس» و «دنیل» از کمپ دو به کمپ اصلی نور فرستاده‌‌اند.
عکس را «فدریکو سانتینی» با لنز تِله از کمپ اصلی گرفته است.

منبع: وبلاگ کوهنوشت

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …