خانه / فرهنگی / اخبار / «رضا زارعی» انتخاب و رئیس فدراسیون شد

«رضا زارعی» انتخاب و رئیس فدراسیون شد

Zareie
صبح امروز سه شنبه ۱۹ آذر ماه ۹۲، مجمع انتخاباتی فدراسیون با حضور اکثریت اعضای آن برگزار شد و در نهایت «رضا زارعی» به عنوان رئیس فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی انتخاب شد.به گزارش روابط عمومی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی؛ در این مجمع که به ریاست دکتر «سجادی» معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور «افشار زاده» دبیر کمیته ملی المپیک همراه بود، پس از توضیحات رئیس مجمع در خصوص فرآیند برگزاری انتخابات، به هر یک از نامزدها ۱۰ دقیقه فرصت داده شد تا برنامه‌های خود را معرفی کنند.
نامزدها به ترتیب حروف الفبا به ایراد سخن پرداختند و در جریان این بخش آقایان همایون بختیاری و حمید مساعدیان انصراف خود را اعلام کردند. پیش از آن نیز خانم منصوره گرجی و آقایان نیکخواه، بهادرانی و کوچکی نژاد انصراف خود را اعلام کرده بودند که در نهایت ۵ نفر در بخش نهائی انتخابات حضور داشتند.
بر این اساس رای گیری از اعضای مجمع برای انتخاب نامزد مورد نظرشان از میان آقایان رضا زارعی، مهدی داورپور، حسین رضایی، کاوه کاشفی و مهدی هنرمند صورت گرفت که به ترتیب زارعی ۱۹ رای، داورپور ۱۲ رای، کاشفی ۷ رای و رضایی یک رای را به خود اختصاص دادند.لذا با توجه به اینکه نفر منتخب می‌بایست نصف+یک رای از مجموع آرای حاضرین را به خود اختصاص دهد، فرآیند انتخابات بین دو فردی که بیشترین رای را آورده بودند، به دور دوم کشیده شد.
در دور دوم نیز «رضا زارعی» با کسب ۲۹ رأی و «مهدی داورپور» ۱۰ رای را به خود اختصاص دادند، و در نهایت «رضا زارعی» برای چهار سال آینده به عنوان رئیس فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی انتخاب شد.
پس از برگزاری مجمع، نشست خبری رئیس منتخب فدراسیون در زمانی کوتاه و عجالتاً با حضور خبرنگاران حاضر در مجمع برگزار شد و «رضا زارعی» به سئوالات آنان پاسخ گفت.
(منبع : وبلاگ کوه نوشت)

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *