خانه / فرهنگی / اخبار / پایان مسابقات سنگنوردی قهرمانی بانوان کشور

پایان مسابقات سنگنوردی قهرمانی بانوان کشور

مسابقات قهرمانی سنگنوردی بانوان کشور با پایان یافتن این رقابتها در رشته سرعت در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان (آ) و (ب) با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشورمان، در رشته سرعت در رده سنی بزرگسالان خانم ها فرناز اسماعیل زاده و الناز رکابی هر دو از استان زنجان به ترتیب به مقام های اول و دوم رسیدند. جایگاه سوم رشته سرعت به سنگنورد زن کرمانی خانم اعظم کرمی رسید.

در رده سنی جوانان در رشته سرعت خانم ها، فاطمه جعفری و سمیرا افضلی کاخ هر دو از استان کرمان به ترتیب اول و دوم شدند و مقام سوم نیز به سنگنورد زن هرمزگانی کبری لکزایی فر رسید.

در رده سنی نوجوانان (آ)، خانم ها بهاره بدر آبادی از استان کرمان، مهسا علیمردانی از استان مرکزی و فاطمه اعتباری از استان کرمان به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند. در رده سنی نوجوانان (ب) نیز، خانم ها، پرنیا روح الفدا از استان گیلان، حدیث نظری از استان کرمان و مهسا محرمی از استان زنجان، رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است با پایان یافتن، مسابقات در رشته سرعت، نتایج رده بندی تیمی و انفرادی نهایی این رقابتها نیز مشخص شد. تیم سنگنوردی استان کرمان در رده اول تیمی جای گرفت. تیم استان زنجان دوم شد و تیم استان گیلان در جایگاه سوم قرار گرفت.

شایان ذکر است خانم الناز رکابی سنگنورد خوب زنجانی در رده بندی انفرادی در جایگاه اول قرار گرفت.

منبع خبر بالا : سایت کوه نیوز

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *