خانه / فرهنگی / اخبار / کفش دو پوش مدل “پویا” !

کفش دو پوش مدل “پویا” !

pooyaزمستان ۹۱ کفش دوپوش خودم و حامد (لسپورتیوا مدل اسپانتیک) مشکل پیدا کرد و بردم تولیدی آقای رسول کشوری و ایشون کفش را تعمیر کردند و انصافا تا الان عالی کار کرده شاید بهتر از روز اول!
یک مدل کفش دوپوش تولید خودشون( لاوان) به من نشان دادند که نمونه اول بود  و گفتند کسی را معرفی کنم جهت تست کردن کفش مذکور. من هم پویا را معرفی کردم. پویا هم دقیق بود و هم حسابی برنامه رو. جریانو که به پویا گفتم، خیلی خوشحال شد. چون هم رسول کشوری را خیلی دوست داشت و هم از ایk تیپ کارهای تحقیقی که مربوط به کوه و کوهنوردی بود خوشش می آمد. کفش تک پوش لاوان را هم استفاده می کرد. حتی کفشی که باهاش می رفت سرکار هم لاوان بود.
خلاصه رفت دفتر لاوان. در سه برنامه کفش را تست کرد و هربار نکات جدیدی راجع به کفش پیدا میکرد و در نهایت کفش و نکات مربوط به کفش جدید را به آقای کشوری انتقال داد تا…
امروز به آقای کشوری زنگ زدم. دوست داشتم بدونم سرنوشت کفش به کجا رسید و آیا به بازار عرضه شد؟
آقای کشوری گفتند که نکات خیلی خوبی که پویا گفت را در کفش مورد نظر اعمال کردند به طور مثال در مدل اولیه کفش و پول داخلی با دکمه به هم متصل می شد ولی در مدل جدید کاملا تغییر کرده و پس از آن به چند کوهنورد دیگر هم برای تست داده شد و در نهایت کفش به مرحله تولید رسید.
گفت به خاطر زحمتی که پویا در روند تولید این کفش کشید و به نوعی او اولین کسی بود که این کفش را برای ما تست کرد و مشاوره داد ما به طور معنوی از پویا قدردانی می کنیم و شرکت لاوان نام این کفش دوپوش را گذاشت مدل “پویا”
یادت گرامی، عزیز زنده در یاد

(منبع : وبلاگ خاک خوب)

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *