خانه / فرهنگی / اخبار / کوه‌گشت پنج‌شنبه‌ها از شبکه ورزش سیما

کوه‌گشت پنج‌شنبه‌ها از شبکه ورزش سیما

از روز پنج‌شنبه اول بهمن ماه ۹۴ ؛ اولین قسمت از مجله‌ی «کوه‌گشت» به روی آنتن «شبکه ورزش سیما» خواهد رفت. این مجله‌ی تلویزیونی با سردبیری و اجرای «حسین رضایی» در قالب برنامه‌ی جدید «استودیو ورزش» هر هفته روزهای پنج‌شنبه بین ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱ از «شبکه ورزش سیما» پخش خواهد شد.

LnhV8qyo

مجله‌ی «کوه‌گشت» در مدت حدود ۳۰ دقیقه برنامه‌ی «زنده» شامل: مرور جدیدترین و مهم‌ترین اخبار کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی، پخش گزارش از رویدادها و گفت‌وگوی زنده با فعالان این رشته ورزشی همراه با پخش تصاویر آنان خواهد بود.

پس از برنامه‌ی ترکیبی «حرکت از نو»؛ حالا تلاش خواهیم کرد به صورت اختصاصی‌تر در «کوه‌گشت» نیز سهمی هر قدر کوچک در انعکاس رویدادها و فعالیت‌های کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی در تلویزیون داشته باشیم … در این عرصه دست همیاری یکایک شما عزیزان را می‌فشاریم.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ایمیل: koohnevesht@gmail.com  در ارتباط باشند و ما را در جریان برنامه‌های مهم خود قرار دهند،‌ گزارش تصویری ارسال کنند و یا افراد شاخص را جهت حضور در برنامه پیشنهاد دهند …  ما در این برنامه امکان تهیه گزارش از برنامه‌های مختلف کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی؛ اعم از مسابقات، همایش‌ها، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و همچنین پرداختن به تخریب محیط زیست را نیز داریم … دوربین «کوه‌گشت» در محل حضور خواهد یافت و انتقادات و درخواست‌های شما را انعکاس خواهد داد.

کانال تلگرامی «کوه‌گشت»: https://telegram.me/kouhgasht

در اولین قسمت «کوه‌گشت»؛ علاوه بر اخبار روز و گزارشی از کوه‌پیمایی عمومی در «توچال»، به صعود دیواره‌نوردان کشورمان بر روی «تسارانورو» بلندترین دیواره قاره «آفریقا» در «ماداگاسکار» خواهیم پرداخت.  صعودی متشکل از «حمیدرضا شفقی»، «حسن گرامی» و «فرشاد میجوجی» … پنج‌شنبه اول بهمن ماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح؛ «حمید شفقی» به نمایندگی از این تیم در «استودیو ورزش» همراه ما خواهد بود.

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *