خانه / فرهنگی / قلم همنورد / یخچاله ای فراترازسبلان

چه به کام وچه به نام وچه به دام

زندگی صحنه ی بی تابی ماست

زندگی معرکه ی همت ماست

تلاش جانانه ی افتخار آفرینان مصمم وپرتلاشمان در صعود زمستانی ارزشمند وپیروزمندانه به بلندترین قله شمال غربی کشور، گامی بیادماندنی وتجربه ای شیرین در عرصه فعالیت های ورزشی ما بود که با پایمردی وپایزنی برنامه ریزان وقله نوردان زحمتکشمان به بار نشست وبرگی دیگربر افتخاراتمان افزود به این امید که پلی گردد برای صعودهای بزرگتر وارتفاعات برون مرزی . جا دارد که درهمین جا ادای دینی هم داشته باشیم از نادر قلیزاده ویادی بکنیم از اوکه به نمایندگی از تیلاردر قالب تیم هیات استان در صعود زمستانی سال ۷۸ به دماوند شرکت نموده بودند ومصائبی نیز متوجه اوگردید .

photo_2016-02-12_23-02-07

مسعود ، سعید ، سحر، روزبه ، عماد و کوروش عزیز گامهایتان استواربا آرزوی اینکه همواره مستحکم بر بلندای زندگی با مفاهیم متعالی که به آن عشق می ورزید قدم بردارید . سپاس از اینکه در این صعود ما را نیز همراهتان کردید تا لحظه به لحظه با شما باشیم . درشب صعود ما نیز با شما بیدار بودیم وزمانیکه به صبح نزدیک شدیم وبرای لحظاتی به خواب رفتیم رویاهای صعود یک به یک از جلوی چشمانمان رژه می رفتند ، تا اینکه در طول مسیر به تلی از برف ویخ به مثابه دیواری بلند جلوی دیدگانمان هویدا شد واز ادامه راه بازماندیم واین شما بودیدکه به دور ازخیال پردازیهای شب پرتلاطم من در عالم بیداری موانع را از سر راه برداشته به پیش تاختید . سوختگی ناشی ازسوزو سرمای وزش باد ارتفاعات را کنارشما حس کردیم . با شما برای گذر از سربالایی ها به نفس نفس زدن افتادیم . وزمانی که کار سخت ترمی شد ونیاز به پنجه در پنجه افکندن  وبه جدال برخاستن با آن دشواریها بود در پی برف کاویدن وقرار گرفتن تا کمر کش آن ، بدون کوچکترین تردیدی به خود نهیب زدیم که میتوانیم واز عهده ی ما برمی آید وهمچنان ادامه دادیم تا که تلاشها به ثمرنشست . باور کنید زمانیکه بریخچاله سبلان حلقه زدید واشک شوق از چشمهایتان جاری شد ما نیز با شما بودیم وقطرات آن از گونه های ما نیز سرازیر گردید .

باشد که فرازی اینگونه برای رسید ن به هدفی متعالی بر ما مستدام باشد ورهروان شایسته ای در این مسیر باشیم .

راحلی

۲۳/۱۱/۹۴

سلام لیلا جان

دیروز دوستان را فراخوانده بودی که بدرقه ات کنند. خیلی ها آمده بودند،در شرایط عجیب …