خانه / فرهنگی / اخبار / “اجرای تمرین سنگ نوردی و کلاس جستجو و نجات”

“اجرای تمرین سنگ نوردی و کلاس جستجو و نجات”

sang2امروز جمعه ۱۴ مرداد ۹۵ ، چهارمین برنامه تقویم شش ماه دوم سال با حضور ۱۱ نفر از اعضاء و همنوردان گروه ، تحت عنوان تمرین سنگنوردی در منطقه علی آباد منجیل برگزار شد .

nejatهمچنین دوره رسمی “مبانی جستجو و نجات” که از روز قبل شروع شده بود ، امروز جمعه روز دوم و پایانی آن به انجام رسید. در این دوره نیز  12  نفر از اعضاء و همنوردان عزیز حضور داشتند .

 

با امید به موفقیت روز افزون برای تمامی کوهنوردان

گروه کوهنوردی تیلار رشت

همچنین ببینید

اجرای برنامه صعود به قله علم کوه

برنامه صعود به قله علم کوه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مردادماه با شرکت سیزده …

۲ دیدگاه

  1. عاجزانه تقاضا دارم جهت اموزش به باشگاه باید مراجعه کنیم یا هیات استان ٬راهنمایی کارامد را از شما تقاضا داریم.با تشکر شریفی به نمایندگی از جوانان علاقه مند و ورزش دوست محل.در ضمن اماده همکاری با تمام باشگاهها و هیات جهت اماده سازی فضای محیط اطراف سخره و پیرامون ان در حد یک کمپ مناسب هستیم.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید حضور مسئولین محترم باشگاه
    احتراما به استحضار میرسانم بنده از اهالی علی اباد منجیل که اغلب سالها فصل سرما تیمهای سنگنوردی از سطح استان و دیگر استانهای سطح کشور جهت تمرین به این مکان بعلت مساعد بودن هوا و مکان مناسب به این محل مراجعه میکنند.با توجه بود به کوهستانی بودن منطقه استعدادهایی در سطح کشور به جرات میتوان ادعا کرد با توحه به اذعان داشتن به قدرت بدنی و امادگی جسمانی جوانان میتوان نیروهایی کار امد به هیات های استان تحویل داده و نتیجه مثبت گرفت..اینجانب با سابقه ورزشی ۳۰ ساله مدام عاجزانه تقاضا دارم در دوره های اموزشی به ترتیب مبتدی و همینطور ادامه دار با اموزشهای تخصصی.حداقل بتونم در دوره های مربیگری شرکت نموده واز این مکان در دسترس اسان و همیشگی.بتونیم نیروهای کار امد در اختژار باشگاهها بذاریم..شماره تماس من ۰۹۲۱۴۷۹۶۱۲۹٫ شریفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *