خانه / روابط عمومی / اطلاعیه ها / طرح برنامه صعود قله خان تنگری KHAN TENGRI قزاقزستان ۷۰۱۰متر

طرح برنامه صعود قله خان تنگری KHAN TENGRI قزاقزستان ۷۰۱۰متر

– انتخاب قله خان تنگری با توجه به هزینه های صعود و درجه سختی صعود قلل هفت هزارمتری صورت گرفته است، و صعود در تیرماه ۱۳۹۸ انجام خواهد شد.

– فراخوان افراد از بین گروه ها و اعضای کانون صورت خواهد گرفت. تعداد افراد شرکت کننده در برنامه نهایی حداکثر هشت نفر خواهد بود.

– کل هزینه برنامه برای هر شخص، ۲۰۰ میلیون ریال برآورد می‌گردد. که ۱۰۰ میلیون ریال آن توسط کانون کوهنوردان تامین خواهد شد. از ۱۰۰ میلیون ریال باقیمانده، ۵۰ میلیون ریال نقدا توسط شرکت کننده به حساب مربوطه واریز خواهد شد، ۵۰ میلیون ریال دیگر هزینه تکمیل لوازم شخصی در نظر گرفته شده است که شرکت کننده موظف می‌باشد بر اساس لیست لوازمی که ارائه خواهد شد، تهیه نماید.

هر شرکت کننده نیمی از مبلغ ۵۰ میلیون ریال و همچنین کانون نیمی از مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال را برای هر فرد در پایان شش ماهه اول و نیم دیگر را در پایان سال واریز خواهد کرد.

– تمامی افراد باید با آمادگی کامل در برنامه های آمادگی-هماهنگی که در هفته اول هر ماه به صورت یک یا چند روزه اجرا می گردد شرکت نمایند.

در پایان سه ماهه اول سال دوازده نفر و در پایان شش ماه اول سال هشت نفر انتخاب خواهد شد که به فعالیت ادامه خواهند داد. بدیهی است در صورتی که تفاوت محسوسی از نظر عملکرد و هماهنگی بین بعضی افراد و تیم وجود داشته باشد، امکان کاهش در تعداد هشت نفر هم وجود خواهد داشت.

– لوازم و تجهیزات برنامه می بایستی تا آخر سال ۹۷ تهیه و در اختیار افراد قرار داشته باشد.

– تمامی افراد شرکت کننده طی برنامه ها علاوه بر بیمه ورزشی، تحت پوشش بیمه های تکمیلی خواهند بود.

– سرپرست کل برنامه های آمادگی–هماهنگی و صعود نهایی آقای علیرضا صدری خواهد بود که دارای اختیار تام در طراحی و اجرای تمامی برنامه‌ها و همچنین انتخاب افراد، خصوصا در صعود نهایی خواهد بود.

مصوب جلسه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ کمیته فنی کانون کوهنوردان گیلان

همچنین ببینید

گزارش صعود به قله شاه معلم

🌿 گزارش صعود به قله شاه معلم 🌱 مطابق با برنامه‌ریزی کمیته فنی، گروه ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *