خانه / فرهنگی / گالري عكس / عکسهای برنامه سنگ سوری

همچنین ببینید

کارت تبریک نوروز ۱۴۰۱

از درون شب تار، می‌شکوفد گل صبح خنده بر لب گل خورشید کند، جلوه بر …

یک دیدگاه

  1. سلام

    بابت ارسال عکس های برنامه تشکر می کنم.
    اولین برنامه سنگ داخل تقویم برنامه خوبی بود. البته برنامه های دیگه ای هم در فرصت هایی که وجود داشت گذاشته شده بود. از نظر من چند نکته در این برنامه قابل توجه بود:
    ۱- حضور پررنگ و جدیت همنوردان، که بسیار مورد توجه بود که امیدوارم این حضور مداوم باشد. (حضور ۴ عضو هیات مسولین گروه از ۷ عضو نشان از اهمیت دادن آنها به برنامه سنگ بیش از پیش دارد. همچنین حمید عزیز به دلیل مشغول بودن با امتحانات نتوانست در برنامه حاضر شود)
    ۲- حضور مربی قدر استان، آقای سینا رستمی به همراه گروه که استفاده از مطالب آموزنده و به روز ایشان بسیار ارزنده بود.
    ۳- حضور آقای سلیم پور در برنامه، به عنوان پیش کسوت و دبیر گروه انگیزه و انرژی زیادی برای جمع به همراه آوردند.
    ۴ – همراهی خانوم شجری کهن که کمک زیادی در اجرای بهتر برنامه نمودند.
    ۵- لزوم توجه بیشتر همنوردان به تجهیزات گروهی و فردی خود تا از مفقود شدن آنها پیشگیری شود.
    ۶- بهتر این بود که اعضای گروه که تجربه بارها حضور در برنامه های سنگ را داشتند تکنیک های اولیه را بیشتر مورد توجه قرار داده تا از تکرار آن موارد در برنامه های متعدد سنگ جلوگیری شود و از زمان خود و مربی جهت ارتقای دانش خود بپردازند. این خود نیاز به صرف زمان و تمرین در باشگاه و خانه و سایر برنامه های سنگ می باشد. (مواردی مثل گره های پرکاربرد، حمایت کردن، فرود کردن و اصول کلی صعود) می بایست حد اقل دانسته شرکت کنندگانی باشد که در چند برنامه آموزشی سنگ در طبیعت شرکت کرده اند.
    ۷- وجود استعداد زیاد در شرکت کنندگان که با توجه نادر بودن حضورشان در برنامه های سنگ عملکرد مناسبی از خود نشان دادند که در صورت صرف زمان بیشتر یقینا شاهد پیشرفت بیشتر خود خواهند بود.

    مایلم با همنوردان گروه در این جا به گفتگو در این خصوص جهت دستیابی به راهکارهای عملی جهت ایجاد انگیزه بیشتر و ارتقای سطح گروه در زمینه سنگ نوردی بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *