خانه / روابط عمومی / اطلاعیه ها / گزارش برنامه صعود به قله‌ی سرک ‌

گزارش برنامه صعود به قله‌ی سرک ‌

📍گزارش برنامه صعود به قله سرک رستم آباد 📍

📝 صبح روز جمعه ۷ خرداد به همراه ۲۶ نفر از اعضا و مهمان‌های گروه با تاخیری نیم ساعته از محل تجمع گروه با دو مینی بوس به طرف رستم آباد حرکت کردیم.

📝 راننده‌گان خوش اخلاق ساعت ۶:۲۰ دقیقه تیم را در پارک روستای شوشل رستم آباد به ارتفاع ۶۰۰ متر پیاده کرد و پس از احوال پرسی و صحبت‌های سرپرست و گرم کردن با تمرینات بدنی سبک از جاده سمت چپ پارک که در نزدیکی دکل های فشار قوی بود حرکت کردیم.

📝بعد از ۴۵ دقیقه زیر درختان گردو،کنار چشمه چرپه، بطری‌های خود را پر کرده و مشغول خوردن صبحانه شدیم پس از سپری شدن نیم ساعت، برای صرفه جویی در زمان و فرار از گرمای هوا کنار مزرعه گندم زیر سایه درختان در امتداد جاده به طرف بالا حرکت کردیم. در مسیر شاهد تردد ماشین‌های آفرود، چوپان‌های منطقه به همراه گله‌های گوسفند بودیم.

📝 بعد از حدود یک ساعت و نیم به چشمه پر آب گازکل رسیدیم. با هماهنگی سرپرست چند نفر از هم نوردان کنار چشمه استراحت کردند و مابقی پس از پر کردن مجدد بطری‌ها به طرف قله در مسیر جنگلی زیبا و خنک ادامه دادیم.جنگل های پوشیده از درختان نارون ازگیل، گردو،راش و همچنین بلوط بود. بعد از دو ساعت و نیم پیمایش به قله سرک به ارتفاع ۱۶۴۰ متر رسیدیم.

📝 بعد از استراحت کوتاهی روی قله و تماشای نمایی از دیواره شمالی درفک به طرف چشمه و سایر همنوردان حرکت کردیم.

پس از صرف نهار زیر سایه درختان مجاور چشمه و اجرای برنامه فرهنگی پیرامون مسائل محیط زیستی، معرفی کتاب و گپ و گفت با همنوردان به طرف پایین حرکت کردیم.

📝 رودخانه سپید رود و شالیزارهای مجاور شهرستان رستم آباد دور نمای مسیر برگشت تا کنار مینی بوس‌ها بود.برنامه پس از برگزاری جلسه پایانی و شنیدن نقدها و نظرات ساعت ۵:۳۰ کنار مینی بوس ها به اتمام رسید.

🌱کمیته فنی گروه کوهنوردی تیلار🌱

گزارش صعود به قله شاه معلم

🌿 گزارش صعود به قله شاه معلم 🌱 مطابق با برنامه‌ریزی کمیته فنی، گروه ساعت …